Kategorie prezentów
"

Reklamacje

www.pasteloveprezenty.pl

Obowiązuje od 13 maja 2022 r.

Naszym wyróżnikiem jest wysoka jakość produktów oraz usług. Codziennie kontrolujemy każdą paczkę, co sprawia, że reklamacje u nas są rzadkością.

Jeśli jednak chcesz zareklamować zakup, masz możliwość skorzystania z reklamacji z tytułu Gwarancji lub Rękojmi.

Reklamacja z tytułu Gwarancji = 1 rok

Część naszych produktów podlega gwarancji Producenta. Reklamacje z tytułu Gwarancji rozpatrywane będą zgodnie z zasadami opisanymi w karcie gwarancyjnej.

Reklamacja z tytułu Rękojmi = 2 lata

Jeśli zamówienie nie zostało zrealizowane zgodnie z opisem w sklepie internetowym lub produkt będzie posiadał wadę fabryczną występującą w chwili zakupu, możesz skorzystać z reklamacji z tytułu rękojmi przez okres 2 lat.

Jak przebiega proces reklamacji?

  1. Skontaktuj się z nami mailowo pod adresem kontakt@pasteloveprezenty.pl. Opisz przyczynę reklamacji i załącz zdjęcia lub filmik.
  2. Odpowiemy najszybciej, jak to możliwe. Jednak nie później niż w ciągu 14 dni. W odpowiedzi możemy poprosić o odesłanie wadliwego produktu w celu jego sprawdzenia. Jeśli reklamacja zostanie uznana, koszt wysyłki do nas zostanie zwrócony.
  3. Wysyłając do nas produkt, dołącz do niego wypełniony i podpisany formularz reklamacyjny lub prześlij jego skan w wiadomości mailowej kontakt@pasteloveprezenty.pl.
  4. Zabezpiecz przesyłkę na czas podróży.
  5. Jeśli reklamację uznamy za zasadną, zaproponujemy naprawę produktu lub wymianę na nowy towar pozbawiony wad. W przypadku gdy żadna z tych opcji nie będzie możliwa, wówczas zwrócimy środki za zakup oraz koszt wysyłki do nas reklamowanej przesyłki.

DANE DO WYSYŁKI:

SOLUTION Krzysztof Skorzepa

ul. Rudzka 99b/8

93-438 Łódź

Dane kontaktowe:

Monika Augustyniak-Skorzepa

Tel. 663 438 489

kontakt@pasteloveprezenty.pl

Ważne! Koszt zwrotu leży po Twojej stronie, dlatego nie akceptujemy przesyłki za pobraniem

Uznanie reklamacji za zasadną

Naprawę, wymianę na nowy produkt lub zwrot pieniędzy za zamówienie wraz z kosztami dostawy wadliwego produktu do nas wykonamy niezwłocznie, gdy tylko reklamacja zostanie przez nas uznana za zasadną.